Het oude en nieuwe verbond


Oud

Hier is mijn verbond met jou
Vrij van Farao’s slavernij
Een verbond omdat ik van je hou
Ik hou je veilig, altijd vrij

Je gaat naar het beloofde land
Je krijgt de wet als rookkolom
Ze helpt je om bij mij te zijn
Zo kijk ik altijd naar je om

Nieuw

Dit blijft mijn verbond met jou
Vrij van zondes slavernij
Omdat ik zoveel van je hou
Ik hou je veilig, altijd vrij

Je gaat naar ’t Hemels Koninkrijk
Mijn liefd’ het enige gebod
Zo blijf je altijd aan mijn zij
En zijn wij samen thuis bij God

Paula van Ginkel
06-06-2017

Geef een reactie

